niedziela, 7 maja 2017

Konkurs! / Fotorelacja - Kitsch&Vintage na majówce we Wrocławiu

Dzień dobry, dzień dobry!

Och! Ile tu się dzieje, proszę Państwa. W ferworze, napędzając moją machinę Kitsch&Vintage - musiałam na chwilę się zatrzymać i ukierunkować.

Niezależnie od tego, co się dzieje i jak dobrze się dzieje - tylko spokój może nas uratować. 

Tą oklepaną mądrością witam się z Państwem ponownie, aby opowiedzieć o emocjonującym zdarzeniu minionych dni.

Kitsch&Vintage i ja, odwiedziliśmy majówkę na Wyspie Słodowej we Wrocławiu.
Dostaliśmy nawet wielgaśny namiot, krzesełka i stoliczek i... chyba nas polubili, bo zainteresowanie było spore. :)

W namiocie można było wysłać kartkę do samej siebie w ramach Programu Reinkarnacji Poczucia Własnej Wartosci - #zdrowyegoizm oraz wypróbować moją autorską linię perfum! Czad, nie? :)



Także Panie (i Panowie) z całego, pięknego Wrocławia - wąchali, pisali, pytali. Można było też skorzystać z kursu makijażu przy współpracy z MejkapBajEws... proszę żałować, że się nie było!



A! No i jeszcze Day & Week Plannery były! Czego tam nie było... !

Ale proszę się nie martwić, że Was tam nie było, bo oto ogłaszam Konkurs! Prosty, zabawny, przyjemny, a do wygrania szczęścia moc!

   Personalizowany i sygnowany własnym pseudonimem lub imieniem i nazwiskiem Planner
   Fiolkę moich autorskich, naturalnych perfum Kitsch&Vintage - Kitschy Posh
   Fiolkę moich autorskich, naturalnych perfum Kitsch&Vintage - Rustic Vintage
 ♣ Posrebrzaną bransoletkę z naturalnymi kamieniami i kryształkami Swarovskiego (albo jak kto woli - sfarofskiego) :)
   Piękną, ręcznie szytą saszetkę na ową bransoletkę lub na inne skarby! :)


Co trzeba zrobić?


1. Proszę udostępnić ten post
2. Proszę zaobserwować mnie na Instagramie
3. Proszę polubić mnie na Facebooku
4. Proszę odwiedzić moją nową stronę www.kitschetvintagefactory.wordpress.com
... i w formularzu kontaktowym, w zakładce "Kontakt" napisać, co Ci się w niej podoba, a co nie - to śmiertelnie ważny punkt, ponieważ bardzo zależy mi na Waszej opinii. Te najbardziej "bogate" i kreatywne - nagrodzę sowicie. Dopisz swoją stronę śmiało - chętnie Cię poznam i poczytam. :)


✩ Konkurs trwa do końca maja, a do wylosowania aż 3 zestawy i nagrody pocieszenia!

Powodzenia życzę ja - Szamanka Kitsch&Vintage!



Next
This is the most recent post.
Starszy post

2 komentarze: